آنتیک کالا

معرفی بهترین کالاها با برندهای مختلف

آنتیک کالا

معرفی بهترین کالاها با برندهای مختلف

پاور بانک (شارژر همراه) ویژگی های پاور بانک شیائومی مدل ۲C

پاور بانک امروزه یکی از محبوب ترین و متداول ترین لوازم جانبی دیجیتال است که زمان هایی که دسترسی به برق شهری ندارید می توانید از آن برای شارژ انواع تبلت، گوشی و یا دوربین های دیجیتال استفاده کنید.در ادامه با یکی از بهترین دستگاه های شارژر همراه یعنی پاور بانک شیائومی مدل ۲C و ویژگی های آن آشنا خواهیم شد.

پاور بانک شیائومی مدل ۲C ، یک شارژر همراه است که می تواند تا ساعت ها چندین تلفن همراه، تبلت یا دوربین را شارژ کند.شارژر همراه از جمله لوازم جانبی دیجیتال است که استفاده و خرید آن بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.بارها برای همه پیش آمده که در سفرهای کوتاه یک روزه یا پیک نیک های آخر هفته، بعد از چند ساعت، شارژ تلفن همراهمان تمام و گوشی خاموش شود.

خاموش شدن گوشی هنگامی که دور از شهر یا منزل هستید می تواند دردسر ساز باشد، بنابراین معمولا هنگامی که قصد سفر داریم یا منتظر یک تماس مهم هستیم از یک پاور بانک همراه استفاده می کنیم تا مطمئن باشیم تلفن همراهمان خاموش نخواهد شد.در ادامه با یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین پاور بانک های شیائومی مدل ۲C و ویژگی های آن بیشتر آشنا می شویم،


خرید این محصول

مشاهده دیگر محصولات پاور بانک


ویژگی های پاور بانک شیائومی مدل ۲C :

 

مشخصات کلی :

پاور بانک شیائومی مدل ۲C ، یک شارژر همراه به ابعاد ۲۳٫۹، ۶۹٫۶، ۱۴۹٫۵ میلی متر است و در رنگ سفید بسیار زیبایی طراحی شده است.این پاور بانک تنها ۳۶۰ گرم وزن داشته و در کلاس وزنی معمولی ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم قرار می گیرد.بدنه آن از یک پلاستیک با کیفیت ABS  ساخته شده که طول عمر بدنه آن را تا سال ها تضمین می کند.

 

باتری لیتیوم پلیمری:

باتری به کار رفته در پاور بانک شیائومی مدل ۲C از نوع لیتیوم پلیمری بوده و ویژگی های یک باتری ایده آل را به طور کامل دارد.این باتری ها وزن بسیار کمی داشته، بسیار قوی و انعطاف پذیر هستند.این باتری ها در اشکال و ابعاد مختلفی در بازار موجود بوده و یکی از ویژگی های اصلی آن ها پایین بودن سطح خود دشارژی است که باعث می شود زمان استفاده و شارژ بودن دستگاه تا حد قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کند.از دیگر ویژگی های باتری لیتیوم پلیمری وسیع تر بودن محدوده دمایی عملکرد آن ها نسبت به سایر باتری ها از جمله باتری های لیتیوم یونی است.

 

 

فناوری Quick Charge 3.0:

فناوری فست شارژ یکی از فاکتورهایی است که تقریبا تمامی افراد هنگام خریدن دستگاه دیجیتال مورد نظر خود مانند تلفن همراه یا پاور بانک به آن توجه می کنند.در صورتی که از یک شارژر یا پاور بانک غیر فست شارژ برای شارژ دستگاه هایی مانند تلفن همراه که باتری با قابلیت فست دارند استفاده کنید، زمان شارژ بسیار طولانی حتی تا حدود ۳ ساعت یا بیشتر خواهد شد.

در صورتی هم که گوشی را قبل از شارژ کامل از تغذیه جدا کنید یا در حین شارژ با آن کار کنید به مرور باتری کیفیت خود را از دست خواهد داد.بنابراین تقریبا فست شارژ بودن یکی از ویژگی های مهم برای دستگاه های دیجیتالی و برقی است. پاور بانک شیائومی مدل ۲C دارای قابلیت فست شارژ ۳٫۰ است که می توانید به وسیله آن دستگاه های مجهز به شارژ سریع را در کوتاه ترین زمان به وسیله آن شارژ کنید.البته پاور بانک شیائومی مدل ۲C با نسخه ۲٫۰ و یا پایین تر هم سازگاری دارد.

 

دو درگاه خروجی:

از دیگر مزیت های استفاده از پاور بانک شیائومی مدل ۲C آن است که می توانید به طور همزمان دو دستگاه تلفن یا تبلت را با آن شارژ کنید.استفاده همزمان از هر دو درگاه تاثیری هم بر سرعت و کیفیت شارژ نمی گذارد و می توانید در کوتاهتری زمان دو دستگاه را با آن شارژ کنید.


حالت low Power :

بسیاری از شارژ های همراه تنها توانایی شارژ باتری های تلفن همراه یا تبلت ها را دارند اما یکی از قابلیت های ویژه و جالب در پاور بانک شیائومی مدل ۲C آن است که می توانید به وسیله آن هدست بلوتوث یا مچ بندهای هوشمند شیائومی را شارژ کنید.در پاور بانک شیائومی مدل ۲C حالتی به نام low Power طراحی شده است که با فعال کردن آن شدت جریان خروجی و توان مصرفی کاهش پیدا می کند و می توانید دستگاه هایی مانند مچ بند یا هدست را به وسیله آن شارژ کنید.برای مثال شدت جریان برای مچ بند شیائومی مدل Mi band 0.025  آمپر و برای هدست بلوتوث شیائومی Mi 0.06 آمپر است.

شارژ سریع خود پاور بانک:

از دیگر ویژگی های پاور بانک شیائومی مدل ۲C آن است که دستگاه در زمان کوتاهی از صفر تا صد درصد شارژ خواهد شد.البته بهتر است پاور بانک را به وسیله شارژر یا دستگاهی که شدت جریان خروجی آن ۲٫۰ آمپر است شارژ کنید تا زمان شارژ به حداقل زمان ممکن برسد.اگر برای شارژ این پاور بانک از حالت عادی استفاده کنید حدود ۱۰ ساعت و اگر از حالت فست شارژ استفاده کنید کم تر از ۷ و حدود ۶٫۷ ساعت شارژ پاور بانک شیائومی مدل ۲C طول خواهد کشید.

 

محافظت های چندگانه:

متاسفانه بسیاری از دستگاه های برقی و دیجیتال با وجود داشتن کیفیت بالا در اثر عوامل مختلفی مانند افزایش دما، اتصال کوتاه یا مدت زمان زیاد در شارژ بودن دچار آسیب های جدی شده و بسیاری از آن ها از کار خواهند افتاد.اما پاور بانک شیائومی مدل ۲C با استفاده از فناوری محافظت های چندگانه یا Multiprotect از دستگاه های متصل به پاور و خود دستگاه به طور کامل محافظت می کند.

از فاکتورهای محافظت چندگانه محافظت دستگاه در مقابل بروز اتصال کوتاه و یا نوسانات برق است.از طرف دیگر در پاور بانک شیائومی مدل ۲C برای مشکلات ناشی از افزایش دما نیز تمهیداتی اندیشیده شده و شارژر همراه در برابر افزایش دما نیز ایمن است.یکی دیگر از ویژگی های محافظت چندگانه، محافظت در برابر شارژ بیش از حد است که هم باعث جلوگیری از آسیب دیدن پاور بانک و دستگاه متصل به آن می شود، هم تاثیر چشمگیری بر کاهش مصرف انرژی و هدر رفتن آن خواهد داشت.

 

استفاده از LED:

از دیگر ویژگی های پاور بانک شیائومی مدل ۲C که می توان گفت تقریبا در تمامی پاور بانک ها به کار می رود استفاده از تعدادی LED برای نشان دادن میزان شارژ دستگاه است که کاربری آن را افزایش داده است.

 


۹۰ درصد نرخ ماندگاری:

از مزایای استفاده از پاور بانک شیائومی مدل ۲C آن است تا پس از ۳۰۰ سیکل استفاده از آن برای شارژ دستگاه های مختلف پاور بانک ۹۰ درصد نرخ ماندگاری دارد.این نرخ ماندگاری طول عمر مفید این دستگاه را بیش از ۳ سال تخمین می زند که برای دستگاه های شارژر همراه رقمی بسیار عالی و استاندارد است.


سه جریان خروجی متفاوت:

همانطور که می دانیم دستگاه های دیجیتالی مختلف جریان های متفاوتی دارند و برای شارژ آن ها باید به جریان خروجی شارژ و یا دستگاه پاور اشاره کرد.استفاده از شارژرها و پاور بانک هایی با شدت جریان خروجی بیشتر یا کم تر از دستگاه دیجیتال آسیب جدی به باتری آن می رساند.

از مزایا و ویژگی های پاور بانک شیائومی مدل ۲C استفاده از سه حالت خروجی متفاوت ۱٫۵ آمپر و ۱۲ ولت، ۲ آمپر و ۹ ولت و ۲٫۴ آمپر و ۵٫۱ ولت است که می توانید به وسیله آن دستگاه های مختلف با جریان های مختلف را شارژ کنید.این پاور بانک با قابلیت Fit Charge می تواند به طور هوشمند شدت جریان خروجی مورد نیاز را تشخیص داده و از آن استفاده کند.

 

ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی:

از دیگر ویژگی های پاور بانک شیائومی مدل ۲C ظرفیت بسیار بالای آن است که به شما این امکان را می دهد که گوشی های همراه خود را حدود ۵ بار از صفر تا صد با آن شارژ کنید.البته سازندگان این پاور بانک ظرفیت واقعی آن را حدود ۱۳ هزار میلی آمپر عنوان کرده اند که این عدد هم بسیار ایده آل و قابل قبول است.

 

بدنه محکم و مقاوم:

بدنه پلاستیکی پاور بانک شیائومی مدل ۲C از بهترین و مرغوب ترین مواد ساخته شده و آن را در مقابل ضربه، نفوذ ذرات ریز مانند گرد و غبار و آب محافظت می کند.بدنه محکم و مقاوم این دستگاه باعث شده است تا مدت ها بتوانید از پاور بانک شیائومی مدل ۲C استفاده کنید.

 

ابعاد و وزن مناسب:

اگر از جمله افرادی هستید که همیشه پاور بانک خود را با خود جابجا می کنید، قطعا پاور بانک شیائومی مدل  ۲C را با داشتن وزن و ابعاد مناسب می توانید داخل کیف گذاشته و آن را با خود جابجا کنید.

 

معایب پاور بانک شیائومی مدل ۲C :

در کنار ویژگی های مثبت پاور بانک شیائومی مدل ۲C باید معایب آن را نیز برای بررسی همه جانبه عنوان کرد.یکی از معایب شارژر همراه شیائومی مدل ۲C آن است که بدنه سفید رنگ آن بعد از مدت کوتاهی استفاده کثیف می شود و لکه پذیر است.

بنابراین بعد از خرید آن مراقب پاک نگه داشتن بدنه آن باشید.از دیگر مواردی که تعدادی از خریداران این پاور بانک شیائومی نسبت به آن رضایت کامل نداشتند، زمان نسبتا طولانی شارژ دستگاه بخصوص در حالت شارژ معمولی است که حدود ۱۰ ساعت طول می کشد و زمانی که برای شارژ دستگاه عجله دارید، نسبتا زمان طولانی باید منتظر بمانید.


خرید این محصول

مشاهده دیگر محصولات پاور بانک

معرفی کامل پاوربانک ای دیتا مدل P20000D

استفاده از دستگاه های پاوربانک و شارژ های همراه این روزها بسیار رایج و مرسوم است. پاوربانک ای دیتا مدل P20000D یکی از مناسب ترین و پر قدرت ترین شارژرهای همراه است که با قیمتی مناسب می توانید برای تلفن همراه یا تبلت خود تهیه کنید.

استفاده از دستگاه های پاوربانک و شارژ های همراه این روزها بسیار رایج و مرسوم است. پاوربانک ای دیتا مدل P20000D یکی از مناسب ترین و پر قدرت ترین شارژرهای همراه است که با قیمتی مناسب می توانید برای تلفن همراه یا تبلت خود تهیه کنید. شما می توانید در سفر یا هنگامی که در طبیعت هستید و به انرژی برق دسترسی ندارید، از پاوربانک ای دیتا مدل P20000D استفاده کرده و نگرانی بابت خاموش شدن و تمام شدن شارژ آن ها نداشته باشید. در این بخش قصد داریم شما را با ویژگی های این نوع از شارژرهای همراه آشنا کنیم.



خرید این محصول

دیگر محصولات پاوربانک


پاوربانک ای دیتا مدل P20000D در یک نگاه:

  • شدت جریان خروجی: ۲٫۱ آمپر
  • تعداد درگاه خروجی: ۲ پورت
  • وزن: بیش از ۴۰۰ گرم
  • ابعاد: ۲۳٫۳*۸۰٫۶*۱۶۳ میلی متر
  • محدوده ظرفیت: بیش از ۱۵ هزار میلی آمپر
  • قابلیت شارژ تبلت: دارد
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • ولتاژ ورودی: ۵ ولت
  • ولتاژ خروجی: ۵ ولت
  • شدت جریان ورودی: ۲ آمپر
  • شدت جریان خروجی: ۲٫۱ آمپر
  • ظرفیت اسمی: ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

 

ویژگی های پاوربانک ای دیتا مدل  P20000D :

 

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت :

یکی از ویژگی های پاوربانک ای دیتا مدل P20000D ، استفاده از یک باتری از نوع لیتیوم یونی و بسیار قوی است که ظرفیت اسمی ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت دارد. این باتری بسیار قوی در حدود ۷ ساعت از صفر تا صد درصد شارژ می شود که این میزان زمان در میان شارژرهای همراه بسیار کم و مناسب است.

از این شارژ همراه ساعت ها می توانید برای شارژ انواع گوشی و تبلت استفاده کرده بدون آنکه نیاز داشته باشید آن را مجددا شارژ کنید. به طور میانگین اگر گوشی شما را از صفر تا صد شارژ کند، شارژ خود باتری حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا می کند. یعنی حدودا می توانید به وسیله شارژر همراه  ای دیتا مدل P20000D  حدود ۶ یا ۷ گوشی را کاملا شارژ کنید.

 

استفاده از نمایشگر:

در بسیاری از شارژر های همراه برای نشان دادن میزان شارژ باقی مانده در شارژر از چند چراغ رنگی استفاده می شود. به طوری که هر چراغ نشان می دهد که شارژر همراه چه میزان شارژ داخلی دارد. اما در پاوربانک ای دیتا مدل P20000D یک صفحه نمایش بسیار ظریف و زیبا طراحی شده است که در هر زمان به شما نشان می دهد دقیقا چه میزان از شارژ داخلی دستگاه باقی مانده است. این قابلیت به شما کمک می کند قبل از آنکه پاوربانک ای دیتا مدل P20000D خاموش شود یا در شارژ های زیر  درصد از آن مطلع شده و آن را به شارژ بزنید.

 

مجهز به شارژ سریع:

از آنجا که باتری اکثر گوشی های جدید مجهز به تکنولوژی شارژ سریع است، شما باید از شارژرها و پاوربانک هایی استفاده کنید که قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع را داشته و با باتری شما تناسب داشته باشد. مطمئن باشید در صورت استفاده مداوم از شارژر ها یا پاوربانک هایی که این خاصیت را ندارند، باتری گوشی شما به مرور ضعیف خواهد شد. پاور بانک ای دیتا مدل P20000D دارای قابلیت شارژ سریع بوده و می تواند گوشی هایی با این ویژگی را در زمان کوتاهی شارژ کند.

طراحی و ظاهر زیبا:

یکی دیگر از ویژگی های پاوربانک ای دیتا مدل P20000D که در نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب می کند، ظاهر بسیار زیبا و متفاوت این نوع شارژر است. شارژر همراه ای دیتا مدل P20000D بدنه ای تمام مشکی یا سفید بسیار زیبا داشته و قابی مستطیلی دارد. برخلاف بسیاری از قاب های مستطیلی این شارژر گوشه هایی تیز ندارد بلکه گوشه ها به صورت منحنی طراحی شده اند. طراحی بدنه بسیار حرفه ای و زیبای این شارژر همراه آن را بسیار پرکاربرد و خوش دست کرده است.

 

مقاوم در برابر شرایط مختلف:

از دیگر ویژگی های پاوربانک ای دیتا مدل P20000D که آن را در بسیار پرطرفدار و متفاوت کرده است مقاوم بودن آن در برابر شرایط مختلف است. از آنجا که شما معمولا از شارژر همراه در جاهایی مانند طبیعت و سفر استفاده می کنید که دسترسی به برق ندارید، افتادن شارژر از دست شما می تواند باعث وارد شدن ضربه های اساسی به شارژر شده و آن را از کار بیاندازد. اما پاوربانک ای دیتا مدل P20000D به گفته سازندگان خود در برابر ضربه، آتش، شوک و دیگر شرایط مقاوم است و شما می توانید سال ها در نهایت کیفیت از آن استفاده کنید.

 

دو پورت خروجی جداگانه:


در صورتی که دستگاه شارژر همراه شما تنها یک پورت داشته باشد و شما در سفر خانوادگی و دوستانه خود بخواهید از آن استفاده کنید، باید در صف انتظار زیادی بمانید تا نوبت به شارژ گوشی شما برسد! اما در پاور بانک ای دیتا مدل P20000D دو پورت خروجی جداگانه طراحی شده است که به شما این امکان را می دهد که به طور همزمان دو گوشی را با آن شارژ کنید. نکته قابل ذکر در مورد دو پورت خروجی پاوربانک ای دیتا مدل P20000D آن است که شارژ همزمان دو دستگاه کوچکترین تاثیر منفی روی عملکرد آن نداشته و مانند زمانی که یک دستگاه به آن وصل است گوشی شما را شارژ می کند.


قابلیت شارژ تبلت و دوربین های عکاسی:

بدون شک تنها وسیله های الکترونیکی که شما یا اعضای خانواده تان از آن استفاده می کنند گوشی نیست. شما در مسافرت خود از دوربین های دیجیتال برای گرفتن عکس استفاده می کنید و یا ممکن است فرزندتان ساعت ها با تبلت خود بازی کند. در این صورت نیاز دارید علاوه بر تلفن همراه وسایل دیگری را نیز شارژ کنید. از دیگر مزایای خرید پاوربانک ای دیتا مدل P20000D آن است که با استفاده از آن می توانید دستگاه های الکترونیکی دیگری مانند تبلت، دوربین های دیجیتال و موزیک پلیر را نیز شارژ کنید و در سفر نگران خاموش شدن آن ها نباشید.

 

محافظت هوشمند چند لایه:

حتما بارها شنیده اید که نوسانات برق می تواند باعث خرابی دستگاه های برقی متصل به برق شهری شود و یا آنکه شارژ بیش از حد دستگاه های مختلف و ماندن آن ها در پریز برق باعث بروز مشکلات اساسی در دستگاه شود. نکته قابل توجه و مهم در طراحی و ساخت پاوربانک ای دیتا مدل P20000D استفاده از سیستم هوشمند محافظت چند لایه است که پاوربانک و دستگاه های متصل به آن را در مقابل نوسانات برق، تولید حرارت بیش از حد، شارژ بیش از حد، ولتاژ و جریان بیشتر از مقادیر نامی دستگاه و موارد مشابه محافظت می کند. محافظت شش گانه استفاده شده در پاوربانک ای دیتا مدل P20000D حتی توانایی محافظت در برابر اتصال کوتاه و نشتی شارژ را نیز دارد. این ویژگی به شما ضمانت می کند که پاور بانک از بالاترین میزان طول عمر برخوردار بوده و سال ها می توانید از آن در نهایت کیفیت استفاده کنید.


چراغ قوه LED :

در پاوربانک ای دیتا مدل P20000D از یک چراغ قوه LED استفاده شده است که کاربری و استفاده از آن را چند برابر می کند.  بدون شک چراغ قوه یکی از لوازم مهم و مورد نیاز در خانه و البته در سفر است. با استفاده از پاوربانک ای دیتا مدل P20000D می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در مواقع لزوم از چراغ قوه شارژر نیز استفاده کنید. جالب است بدانید روشن بودن چراغ قوه تاثیر بسیار کمی در مصرف باتری شارژر دارد و شما می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید.

 

معایب:

در کنار تمام نقاط مثبت ذکر شده برای پاوربانک ای دیتا مدل P20000D باید گفت وزن نسبتا بالای این شارژر همراه یکی از ویژگی های منفی و معایب دستگاه است. پاوربانک ای دیتا مدل P20000D در کلاس شارژرهای همراه سنگین قرار می گیرد. اگر چه در حالت کلی ۴۰۰ گرم وزن زیادی محسوب نمی شود اما جابجایی مداوم آن همراه خود ممکن است تا حدی شما را خسته کند.

 

میزان رضایت خرید:

میزان رضایت خریداران پاوربانک ای دیتا مدل P20000D از دستگاه بیش از ۸۰ درصد است. این میزان رضایت نشان می دهد که دستگاه کارایی و کیفیت بالایی داشته و در صورت خرید می تواند رضایت خاطر شما را نیز به دست آورد.


خرید این محصول

دیگر محصولات پاوربانک

دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F

دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F ،یکی از جدیدترین دوربین های موجود در بازار است که می توانید تصاویر و فیلم هایی در نهایت با کیفیت با آن بگیرید.

همه ما دوست داریم روزهای شیرین و خاطرات خوبمان را با گرفتن عکس و فیلم ثبت کنیم تا با مرور آن ها برایمان تداعی شوند. دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F ،یکی از بهترین و محبوب ترین دوربین های ساخت شرکت سامسونگ است که با ویژگی های منحصر به فرد و جدیدش باعث می شود بتوانید بهترین تصاویر را با بالاترین کیفیت بگیرید.

 مشاهده محصولات و لیست قیمت ها


ویژگی های کلی دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F :

دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F ،ساخت شرکت چند ملیتی و خوشه ای کره ای سامسونگ است که حدود ۲۱۸ گرم وزن دارد.این دوربین دیجیتال ابعاد بسیار مناسب ۲*۶۵*۱۱۱ دارد که به راحتی می توانید آن را در کیف خود بگذارید و جابجا کنید. دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F در دو رنگ بسیار زیبای مشکی و سفید طراحی شده و در بازار موجود است.



خرید این محصول


ویژگی های دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F :

 

 حساسیت بالا و قابل تغییر:

یکی از ویژگی های دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F ، حساسیت بسیار بالا و متغیر این دوربین دیجیتال است که به راحتی می توانید در محیط های مختلف عکس هایی حرفه ای بگیرید.حساسیت در واقع نشان دهنده وابستگی دوربین به نور محیط است.هرچه میزان این حساسیت بالاتر باشد یعنی در محیط های تاریک تر نیز می توانید عکس هایی واضح و با کیفیت بگیرید.حساسیت این دوربین بین رنج ۱۰۰ تا ۳۲۰۰ قابل تغییر است که باعث می شود در تمام ساعات شبانه روز و با هر نور محیط بتوانید عکس دلخواه خود را بگیرید.

 

توانایی ۲۱ برابر زوم:

تنها یک لحظه تصور کنید که با توانایی ۲۱ برابر زوم تا چه حد می توانید از مناظر طبیعی و دور دست عکاسی کنید، بدون پایین آمدن کیفیت لنز دوربین را روی طرح های زیبای بال های یک پروانه زوم کنید تا بتوانید عکسی زیبا و هنری بگیرید.در واقع می توان گفت دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F ،یکی از سوپر زوم ترین دوربین های موجود در بازار است که می توانید عکس های زیبا و حرفه ای با آن بگیرید.

 

فاصله کانونی مناسب:

فاصله کانونی را در واقع فاصله بین سنسور دوربین و مرکز اپتیکی لنز در نظر می گیرند زمانی که فوکوس روی بی نهایت تنظیم شده باشد.فاصله کانونی تاثیر مستقیمی بر اندازه تصاویر می گذارد.برای مثال در فاصله کانونی عریض اشیایی که به دوربین نزدیکتر هستند بزرگتر از حد واقعی و اشیا دورتر کوچکتر دیده می شوند.

لنزهایی که فاصله کانونی آن ها کم تر از ۵۰ میلی متر باشد را لنزهای واید wide می نامند زیرا زاویه دید عریض تر و بازتری دارند.فاصله کانونی در لنز دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F ، بین ۲۳تا ۴۸۳ میلی متر قابل تنظیم است.

برای مثال در حالت واید فاصله کانونی ۲۳ میلی متر را پوشش می دهد که اندازه ای بسیار ایده آل و مطلوب است که به راحتی می توانید به وسیله آن از مناظر طبیعی وسیعی عکاسی کنید.کمترین نسبت کانونی لنز این دوربین سامسونگ نیز f/2.8 است که می توانید از آن برای عکس هایی که نیاز به فاصله کانونی کم تری دارند استفاده کنید.


لرزش گیر اپتیکال:

یکی از مشکلاتی که معمولا هنگام عکس گرفتن با دوربین با آن مواجه می شویم،تار شدن عکس ها به دلیل لرزش دست هنگام عکس برداری است.لرزش دست حتی باعث می شود حتی عکاس های حرفه ای نیز نتوانند عکس های با کیفیت مناسب بگیرند.اما لرزش گیر اپتیکال به کار رفته در دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F باعث می شود که لرزش دست کم ترین تاثیر را بر کیفیت عکس بگذارد.این ویژگی تاثیر خود را زمانی کاملا نشان می دهد که از دوربین در فاصله کانونی زیاد و سرعت های شاتر کم برای عکاسی استفاده می کنید.

 

Wifi  داخلی:

یکی دیگر از مسائلی که همیشه بعد از گرفت عکس با دوربین با آن مواجه می شویم،انتقال عکس ها و فیلم های گرفته شده از دوربین به سایر وسایل مورد نیاز مثلا تلفن همراه و یا لپ تاپ است.اما سامسونگ برای رفع این مساله، از قابلیت wifi داخلی در طراحی بسیاری از دوربین های خود استفاده کرده است.

در دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F می توانید با استفاده از wifi   به دستگاه های سازگار وصل شوید و عکس ها و فیلم های خود را انتقال دهید،می توانید مستقیما آن ها را ایمیل کنید و بر روی صفحه شخصی خود در شبکه های مجازی بارگذاری کنید.

 

سنسور تصویر ۱۶ مگاپیکسلی:

سنسور یا حسگر را در دوربین های دیجیتال می توان به فیلم و نگاتیو در دوربین های قدیمی تشبیه کرد،که نوع، اندازه و تعداد پیکسل های آن تاثیر مستقیمی بر کیفیت عکس می گذارد.سنسور به کار رفته در بسیاری از دوربین های دیجیتال در بهترین حالت و کیفیت خود ۱۲ مگاپیکسلی می باشد که باعث می شود عکس هایی با رزولوشن خوب بگیرید.اما در دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F این سطح رزولوشن به ۱۶ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است.

بنابراین بعد از گرفتن عکس هایی از طبیعت در فواصل دور،می توانید بدون تار شدن و از دست دادن کیفیت عکس ها،آن ها را بزرگنمایی و کراپ کنید.علاوه بر موارد بالا سنسور به کار رفته در این دوربین از نوع BSI CMOS است که نسبت به سایر سنسورها کوچکتر،سبک تر و ارزان تر است و مصرف انرژی کم تری دارد.

 

دوربین فیلم برداری Full HD  :

شاید تا چندین سال قبل برای گرفتن عکس و فیلم با کیفیت قابل قبول مجبور به خرید دو دستگاه مجزا بودیم،اما امروزه اغلب دوربین های عکاسی،دوربین های فیلم برداری عالی نیز هستند. دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F نیز از این قاعده مستثنی نیست و به وسیله آن می توانید از لحظات شیرین زندگیتان به کیفیت بالا و به صورت Full HD فیلمبرداری کنید.حداکثر سرعت فیلمبرداری در این دوربین ۳۰ فریم بر ثانیه است که نشان دهنده کیفیت استاندارد و قابل قبول این دوربین سامسونگ است.

 

ظاهری بسیار شیک و زیبا:

یکی دیگر از ویژگی های دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F ،توجه به نکات ظریف در طراحی بدنه آن است که باعث شده این دوربین در شمار یکی از زیباترین و خوش دست ترین دوربین های عکاسی قرار بگیرد.برخلاف سایر دوربین های عکاسی،پیچ تنظیم مودهای مختلف هم سطح با بدنه دوربین قرار گرفته است و با یک فلاش بالا جهنده کوچک در قسمت بالایی دوربین طراحی شده است.چیدمان دکمه ها در قسمت پشتی دوربین نیز بسیار مرتب و زیبا است که باعث شده در نگاه اول جمع و جور بودن و زیبایی این دوربین به چشم بیاید.


باتری لیتیوم یونی:

باتری به کار رفته در دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F ،مانند اغلب تجهیزات الکتریکی جدید از نوع لیتیویم یونی است.این باتری کمک می کند که در زمان کوتاهی دوربین شارژ شده و تا ساعت ها قابل استفاده باشد.طول عمر این باتری ها نیز در مقایسه با دیگر باتری ها بیشتر است که طول عمر مفید دوربین را افزایش می دهد.

 

سایر ویژگی های لنز دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F :

  • صفحه نمایش لنز دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F،سه اینچی بوده و از نوع لمسی است.
  • دارای خروجی USB و HDMI  و تلویزیون است.
  • دارای اسپیکر و میکروفون داخلی است.
  • قابلیت تصویر زنده یا Live View را دارد.
  • مجهز به تکنولوژی های کاربردی تشخیص چهره و تشخیص لبخند است.
  • مجهز به فلاش است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید یا آن را خاموش کنید.
  • سیستم ضبط صدای مونو دارد.
  • با فرمت های MPEG-4  و H.264 فیلمبرداری می کند.
  • لنز دوربین قابلیت فوکوس به دو شکل خودکار و دستی دارد.
  • قطع حسگر از طریق Crop Frame انجام می شود.
  • بزرگنمایی دیجیتال لنز دوربین ۴ برابر است.
  • در دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F می توانید از افکت های مختلفی هنگام عکاسی استفاده کنید تا دیگر نیازی به نرم افزارهای ادیت عکس نداشته باشید.
  • در این دوربین عکاسی زبان و منوی فارسی نیز وجود دارد که در صورت نیاز می توانید زبان آن را به فارسی تغییر دهید تا بتوانید راحت تر از دوربین استفاده کنید.
  • حسگر آن محدوده دقت بین ۱۵ تا ۲۰ مگاپیکسل دارد.
  • امکانات جالبی در این دوربین برای میکس و مونتاژ فیلم و عکس طراحی شده است که استفاده از آن ها نیز بسیار آسان است.


کاستی های دوربین دیجیتال سامسونگ مدل WB800F :

  • این دوربین دیجیتال در صورت افتادن در آب یا استفاده در زیر باران کیفیت خود را از دست می دهد زیرا خاصیت ضد آب ندارد.
  • قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری سه بعدی ندارد.
  • مجهز به صفحه نمایش چشمی و موقعیت یاب GPS نیست.
  • قابلیت هوشمند نیز ندارد.
  • جدا کردن باتری از دوربین کمی سخت است.

دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 بهترین انتخاب برای عکاسان

نیکون از جمله برندهای قدیمی است که در هر دوره پیشتاز دوربین های موجود در بازار بوده است و با ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی توانسته است از خریداران خود رضایت صد در صدی بگیرد. دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 یکی از جدیدترین دوربین های دیجیتال برند نیکون است که بدون اغراق می توان گفت در حال حاضر قوی ترین و بهترین دوربین سوپر زوم در میان سایر برندهای موجود در بازار است.


مشاهده محصولات و لیست قیمت ها


بازار داغ این روزهای هنر عکاسی به صورت حرفه ای و آماتور باعث شده است افراد زیادی به دنبال خرید دوربین های دیجیتال با کیفیت و با قیمت مناسب باشند. نیکون از جمله برندهای قدیمی است که در هر دوره پیشتاز دوربین های موجود در بازار بوده است و با ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی توانسته است از خریداران خود رضایت صد در صدی بگیرد. دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 یکی از جدیدترین دوربین های دیجیتال برند نیکون است که بدون اغراق می توان گفت در حال حاضر قوی ترین و بهترین دوربین سوپر زوم در میان سایر برندهای موجود در بازار است.


خرید این محصول


دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 در یک نگاه :

محدوده دقت حسگر: ۱۵ تا ۲۰ مگاپیکسل

فاصله کانونی: ۲۴ تا ۲۰۰۰ میلی متر

رزولوشن فیلم: HD

محدوده زوم: ۵۰ برابر بزرگ نمایی

نوع باتری: لیتیوم یونی

بزرگ نمایی اپتیکال: ۸۳ برابر

مجهز به منظره یاب الکترونیکی

سیستم GPS : دارد

 

 

ویژگی های دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 :

 

ویژگی های ظاهری:

دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 دارای ۸۹۹ گرم وزن و سایزی با ابعاد ۱۳۷*۱۰۳*۱۴۰ میلی متر می باشد. این ابعاد یکی از مناسب ترین مقادیر برای دوربین های دیجیتال است که حمل و جابجایی دوربین دیجیتال را برای عکاس آسان کند. البته می توان گفت این دوربین دیجیتال وزن نسبتا زیادی نسبت به سایر دوربین های دیجیتال دارد اما این وزن به اندازه ای نیست که عکاس را از جابجایی آن خسته کند. دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 دارای ظاهری مشکی رنگ، شیک و ساده است که از لحاظ ظاهری نیز یکی از زیباترین دوربین های موجود در بازار نیز به شمار می رود.

 

لنز سوپر زوم قوی:

بدون شک بارزترین ویژگی دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 را می توان لنز سوپر زوم آن دانست که قابلیت بزرگنمایی اپتیکی آن تا ۸۳ برابر می باشد. این میزان قابلیت زوم را در میان هیچ کدام از دوربین های دیجیتال موجود در بازار نمی توانید ببینید. این میزان قابلیت زوم به شما این امکان را می دهد که عکس هایی بسیار با کیفیت از سوژه هایی بگیرید که در فواصل بسیار دور از شما هستند و نگران تار شدن یا بی کیفیت شدن عکس نباشید.

 


 

قابلیت زوم پویا:

از دیگر ویژگی های دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 که آن را از سایر برندهای موجود در بازار متمایز کرده است، قابلیت زوم پویا یا زوم دیجیتال آن است. در زوم دیجیتال و خودکار که توسط دوربین روی سوژه انجام می شود قابلیت زوم تا دو برابر یعنی ۱۶۶X افزایش پیدا می کند که می توانید سوژه های بسیار دور را کاملا نزدیک به خود حس کنید.

 

بدنه و ساخت:

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 بدنه ای بسیار شیک و زیبا دارد. دستگیره و گریپ به کار رفته در بدنه دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 به اندازه ای بزرگ هستند که وزن دوربین را خنثی کرده و آن را کاملا متوازن کنند تا مشکلی برای جابجایی دوربین برای عکاس پیش نیاید. از طرفی کیفیت ساخت این دستگیره ها همانند ساخت سایر قسمت های بدنه دوربین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و طول عمر دستگاه را تا سال ها ضمانت می کند.


فاصله کانونی گسترده:

از دیگر ویژگی های دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 که آن را در میان عکاسان حرفه ای بسیار پرطرفدار کرده استریال گستردگی فاصله کانونی دوربین عکاسی است. فاصله کانونی در دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 24 تا ۲۰۰۰ میلی متر است. این فاصله کانونی به عکاسان حرفه ای این امکان را می دهد که عکس هایی متنوع مانند پرتره، عکس از طبیعت و غیره را در بالاترین میزان کیفیت بگیرند. میزان باز شدن و گشودگی دریچه لنز نیز در دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 در حالت واید F2.8 و در حالت تله فوتو F6.5 است. این میزان از گشودگی دریچه لنز را شاید به ندرت در دیگر دوربین های دیجیتال بتوان دید.

 


 

مجهز به WIFI، NFC و GPS:

از دیگر ویژگی های کاربردی دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 قابلیت اتصال آن به WIFI و مجهز بودن به NFC و GPS است. یا استفاده از تکنولوژی های فوق می توانید دوربین دیجیتال را به دستگاه های هوشمند وصل کنید، به انتقال عکس ها و فیلم ها بپردازید و یا دوربین را به وسیله اپلیکیشن ها کنترل کنید. البته تنظیمات دوربین که از طریق اپلیکیشن در اختیار عکاس قرار می گیرد بسیار محدود است به طوری که عکاس از طریق نرم افزار تنها می تواند فاصله کانونی و سلف تایمر را تغییر دهد.

همچنین اطلاعاتی که روی صفحه نمایش دستگاه هوشمند بعد از اتصال دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 به آن، قرار می گیرد اطلاعاتی بسیار محدود مانند اندازه دیافراگم، سرعت شاتر، میزان حافظه باقی مانده و مدت زمان باقی مانده از طول عمر باتری است. نکته مثبت در اتصال به سیستم هوشمند آن است بعد از گرفتن عکس، عکس بلافاصله در سیستم ذخیره می شود و نیازی به ذخیره مجدد عکس و انتقال آن به سیستم ندارید. با استفاده از حالت GPS در دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 نیز می توانید تصاویری با ثبت موقعیت جغرافیایی بگیرید.

 

منظره یاب الکترونیک و عکاسی پی در پی:

از دیگر امکانات دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 قابلیت منظره یاب الکترونیک با ۹۲۱۰۰ نقطه است که می تواند صد در صد منظره را پوشش دهد. همچنین با استفاده از این دوربین می توانید عکس هایی پی در پی ۷ فریم بر ثانیه بگیرید تا روند تغییرات سوژه مورد نظرتان را به طور دقیق بتوانید دنبال کنید.

 

چشمی الکترونیک:

علاوه بر استفاده از صفحه نمایش چرخان برای مشخص کردن قاب و فریم در دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900، می توانید از چشمی الکترونیک نیز استفاده کنید. این چشمی الکترونیکی ۹۲۱ هزار نقطه داشته و دارای تصاویر زنده است و به عکاس این امکان را می دهد به راحتی زاویه مورد نظر خود را پیدا کند.

 

استفاده از لرزش گیر اپتیکال:

عکاسان آماتور معمولا هنگام عکس گرفتن بخصوص در هنگامی که روی سوژه خاصی زوم می کنند، با مشکل تار شدن عکس که به خاطر لرزش دست ها اتفاق می افتد مواجه می شوند. شاید حتی خودتان نیز لرزش دست هایتان را احساس نکنید، اما کوچک ترین لرزشی باعث بی کیفیت شدن عکس ها می شود. در دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 مانند بسیاری دیگر از دوربین های دیجیتال موجود در بازار از یک لرزش گیر اپتیکال بسیار حساس و قوی استفاده شده است تا هرگونه لرزش دست هنگام عکاسی را برطرف کرده و از تار شدن عکس جلوگیری کند. با استفاده از این لرزش گیر می توانید عکس هایی با حداکثر ۵ گام سرعت شاتر بگیرید.

 

حالت های عکاسی متنوع:

چه عکاسی حرفه ای باشید و چه آماتور این ویژگی دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 قطعا می تواند یکی از جذاب ترین ویژگی های این دوربین دیجیتال برای شما باشد. در دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 18 حالت عکاسی مختلف مانند عکاسی از پرندگان، پانورما، تایم لپس و غیره، افکت های فیلتری، حالت های نوردهی ابتکاری و دستی، اولویت شاتر یا دیافراگم و ده ها فاکتور کاربردی دیگر به کار رفته است که می توانید از آن ها برای گرفتن عکس دلخواه خود استفاده کنید. جالب است بدانید در دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 می توانید یک گروه از تنظیمات که مورد علاقه شما است و یا به طور مداوم از آن ها استفاده می کنید را ذخیره کرده تا به طور مستقیم هنگام عکاسی از آن استفاده کنید. تغییر حالت های عکاسی در دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 بسیار ساده و تنها به وسیله چرخش یک پیچ انجام می شود.

 

فیلم برداری بسیار با کیفیت:

با استفاده از دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 نه تنها می توانید تصاویری بسیار حرفه ای بگیرید بلکه می توانید از فیلم برداری بسیار با کیفیت Full HD آن با حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه نیز استفاده کنید.


صفحه نمایش ویژه:

از دیگر ویژگی های دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 استفاده از یک صفحه نمایش از نوع LCD است که قابلیت چرخش تا ۳ اینچ را دارد. این صفحه نمایش از نوع مفصل دار بوده و کاملا قابل چرخش است و به شما این امکان را می دهد بتوانید به راحتی از زوایای غیر عادی نیز از سوژه مورد نظر خود عکس بگیرید. همچنین می توانید هنگامی که از دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 استفاده نمی کنید صفحه نمایش آن را به سمت داخل جمع کنید تا خش روی آن نیفتد.

 

معایب دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 :

در کنار تمام نکات مثبت ذکر شده برای دوربین دیجیتال نیکون مدل Coolpix P900 می توان محدود بودن قابلیت های اتصال به دستگاه های هوشمند و سنگین بودن دستگاه را جز معایب این دوربین بسیار کارآمد و زیبا دانست.

 

مشاهده محصولات و لیست قیمت ها


 

دکوراسیون انگلیش هوم : لطافت گل ها را احساس کنید!

دکوراسیون انگلیش هوم : انگلیش هوم یکی از آن سبک های دوست داشتنی است که شما را به دنیای آرام و لطیف خود می برد. رنگ ها و طرح ها در این سبک، ملایم و آرامش بخش هستند. نقش های گلدار خیلی کاربرد دارند و تقریبا هر چیزی که استفاده می کنید، چنین تمی خواهد داشت. سبک انگلیش هوم می تواند برای کسانی که دکوراسیون را به شکل لطیف و رویایی ترجیح می دهند، خیلی مناسب باشد.


مشاهده محصولات و لیست قیمت ها


پیش از آن که با چگونگی اجرای این سبک آشنایی پیدا کنید، خوب است بدانید که پالت رنگ مورد استفاده در این سبک، عموما ترکیبی از سفید، شیری، صورتی، گلبهی، آبی آسمانی و کرم می باشد. شما می توانید بسته به علاقه خود، دو یا سه رنگ را برای دکوراسیون منزل تان به کار بگیرید. مرحله بعد، اجرای طرح ها و ست کردن آن هاست که بحث گسترده تری دارد. برای این که با این سبک و چگونگی اجرای آن در دکوراسیون منزل بیش تر آشنا شوید، همراه ما باشید.

پرده گلدار

مسلما زمانی که برای پیاده سازی سبک انگلیش هوم در دکوراسیون منزل تان اقدام می کنید، باید روی پرده ها حساب باز کنید. پرده ها می توانند یک عنصر قوی در دکوراسیون منزل باشند و شما را به سمت نتیجه دلخواه ببرند. پرده های گلدار، یک انتخاب فوق العاده خواهند بود. منزلی که به سبک انگلیش هوم دکوراسیون شده باشد، بدون شک یک پرده گلدار می طلبد. شما می توانید قسمت هایی از پارچه مورد استفاده برای سفارش و دوخت پرده را برای تهیه روکش کوسن ها به کار ببرید و یک ست زیبا ایجاد کنید.

تاپستری گلدار

پارچه تاپستری شاید به اندازه دیگر عناصر دکوری آشنا نباشد، اما استفاده از آن می تواند خیلی جذاب به نظر برسد. اگر به آویزان کردن پارچه از دیوار علاقه مند هستید و می خواهید طبق سبک انگلیش هوم عمل کنید، یک پارچه با طرح گلدار تهیه کنید. زیاد به این فکر نکنید که یک پارچه تاپستری با این خصوصیات را از کجا گیر خواهید آورد. شما می توانید هر پارچه ای که مناسب کوبیدن به دیوار باشد را برای این کار انتخاب کنید.

روتختی گلدار

طبیعتا اگر به سراغ اتاق خواب خود بروید و فکر اجرای تم انگلیش هوم با طرح گلدار را داشته باشید، باید اول و قبل از هر چیز به سراغ تخت خواب تان بروید. روتختی شما و نحوه انتخاب آن نیمی از بار دکوراسیون اتاق خواب را به دوش می کشد. روتختی های گلدار، گزینه های محبوب و شناخته شده ای هستند که می توانید به سادگی یکی از آن ها را برای خود تهیه کنید. این که روتختی و کوسن ها را با پرده ست می کنید یا خیر هم به نظر خودتان بستگی دارد، اما مسلما تاثیر خوبی خواهد داشت.

رومبلی گلدار

مبلمان منزل را هرگز نباید فراموش کرد. حالا که قرار است سبک انگلیش هوم را در منزل پیاده کنید، باید یک ست زیبا از مبل های گلدار داشته باشید. این تم را می توانید برای مبل های راحتی، مبل های استیل و حتی صندلی های ناهارخوری به اجرا درآورید. اگر احساس می کنید برای کنار گذاشتن مبل های فعلی و خرید یک ست جدید خیلی زود است، می توانید قبلی ها را با روکش گلدار بپوشانید و ظاهر دلخواه تان را به آن ها ببخشید. در ضمن، خیلی خوب می شود اگر بتوانید پارچه رومبلی را با پرده تان ست کنید.

سفره گلدار

تم دکوراسیون انگلیش هوم را می توان با چند ایده کوچک در ست ناهارخوری نیز اجرا کرد. اگر دوست داشته باشید حس لطیف این سبک را در هنگام غذا خوردن هم احساس کنید، می توانید سفره و روکش صندلی های ناهارخوری تان را گلدار در نظر بگیرید. نیاز به گفتن نیست که هر چقدر این تم را گسترش دهید، نتیجه زیباتر خواهد شد. شما می توانید ظروف و گلدان ها را نیز در تم انگلش هوم فضای ناهارخوری تان سهیم کنید و یک ست کامل و بی عیب و نقص بسازید.

مبل شزلون گلدار

مسلما در منزلی که همه چیز طبق تم انگلیش هوم چیده و آراسته شده است، جای یک مبل شزلون با طرح مشابه خالی خواهد بود. شزلون ها اگر به خودی خود وارد عمل شوند هم می توانند تاثیر قابل توجهی بر دکوراسیون منزل شما بگذارند. حال تصور کنید که شزلون شما طرحی مشابه دیگر مبلمان داشته باشد و در هماهنگی با آن ها انتخاب شود. این ایده می تواند به ایده آل تر شدن دکوراسیون کمک کند. اگر به هر دلیل قادر نیستید سایر مبل ها و وسایل را گلدار در نظر بگیرید، باز هم شزلون می تواند گزینه خوبی باشد.

ظروف گلدار

وقت آن است که تم دکوراسیون انگلیش هوم را به فضای آشپزخانه منتقل کنیم. اجرای تم گلدار در محیط آشپزخانه خیلی ساده است. کافی است وقتی به خرید ظروف و لوازم می روید، روی آن هایی دست بگذارید که نقش گل دارند. شما می توانید با یک ست زیبا و کامل از ظروف گلدار، این تم را به بهترین شکل اجرا کنید. دستمال های آشپزخانه، سفره ها و سایر لوازمی که می توانند در شکل گیری بهتر این تم به شما کمک کنند را نیز در نظر داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

قالیچه گلدار در دکوراسیون انگلیش هوم


اگر یک نتیجه تمام عیار از دکوراسیون انگلیش هوم می خواهید یا احساس می کنید هنوز جای یک حرکت خالی است، باید به سراغ قالیچه ها بروید. قالیچه ای که شما کف زمین پهن می کنید تا حد زیادی روی ظاهر فضا تاثیر می گذارد و مسلم است که اگر به درستی و طبق تم تعریف شده انتخاب شود، دکوراسیون رویایی شما را تکمیل خواهد کرد. قالیچه های گلدار را می توانید به راحتی پیدا کنید و در ترکیب با دیگر عناصر چیدمان منزل تان به کار بگیرید.

کاغذ دیواری گلدار

یکی از گزینه هایی که نباید به هیچ وجه دست کم گرفته شود، کاغذ دیواری است. برای آن ها که می خواهند تم انگلیش هوم را بی دردسر و تنها با چند تغییر ساده به منزل بیاورند، انتخاب کاغذ دیواری گلدار می تواند از بهترین گزینه های ممکن باشد. کاغذ دیواری گلدار، تاثیر بصری فوق العاده ای بر دکوراسیون می گذارد و این سبک را تمام و کمال به دکوراسیون شما دیکته خواهد کرد. فقط این را به خاطر داشته باشید که اگر یک فضای شلوغ نمی خواهید، از ترکیب کاغذ دیواری ساده با طرح دار کمک بگیرید.

کوسن گلدار

و اما به گزینه های کوچک و تاثیرگذار همیشگی می رسیم. کوسن ها از جمله مواردی هستند که تقریبا برای اجرای هر سبکی به کار می آیند و به خوبی قابل تغییر شکل هستند. عوض کردن کوسن ها یا روکش آن ها از کم خرج ترین گزینه های موجود است و دقیقا موقعی که نمی خواهید همه چیز را درگیر تم مورد نظر کنید و به دنبال یک ایده مناسب هستید، به کارتان خواهند آمد. اگر مبل های شما ساده هستند، کوسن های گلدار می توانند یک انتخاب ایده آل باشند.


 مشاهده محصولات و لیست قیمت ها