آنتیک کالا

معرفی بهترین کالاها با برندهای مختلف

آنتیک کالا

معرفی بهترین کالاها با برندهای مختلف

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC

در این بخش قصد داریم شما را به طور اختصاصی با ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا کنیم.این ماشین لباسشویی با داشتن ۱۶ برنامه شست و شو،تکنولوژی های مختلف برای شست و شوی بهتر طول عمر و کیفیت بسیار بالا قطعا تمامی استانداردهای جهانی یک ماشین لباسشویی ایده آل را دارد.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC از سری ماشین های لباسشویی جدید و هوشمند است که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و عالی توانسته است از بازار فروش خوبی برخوردار شود.این ماشین لباسشویی انتخابی مناسب برای خانواده های پرجمعیت است که در هر شست و شو می توانید تا ۴۵ تیشرت را در آن قرار دهید.

 مشاهده محصولات و لیست قیمت ها


ویژگی های کلی ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC :

ظرف دیگ ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC ظرفیت قرارگیری و شست و شوی لباس تا ۹ کیلوگرم دارد.که باعث می شود بتوانید تمام لباس های کثیف اعضای خانواده را در یک نوبت بشویید.وزن این ماشین لباسشویی ۸۳ کیلوگرم بوده و دیگ آن ۸۵۰ میلی متر پهنا و ۶۰۰ میلی متر عمق دارد. ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC از سری ۸ ماشین های لباسشویی بوش است که با رنگ سیلور بسیار زیبایی به بازار عرضه شده است.


مصرف انرژی بسیار پایین:

یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC مصرف انرژی بسیار پایین و صرفه جویی در مصرف برق است.برچسب مصرف انرژی در این ماشین لباسشویی نه تنها A+++  است بلکه تا ۳۰ درصد کم تر نیز می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد.بنابراین اگر قصد کاهش مصرف انرژی مصرفیتان را دارید این ماشین لباسشویی مناسب ترین انتخاب برای شماست.

 

لکه بری قوی:

یکی از مشکلاتی که معمولا با کار کردن با سایر ماشین های لباسشویی با آن ها مواجه می شویم آن است که در نگاه اول بعد از اتمام شست و شو لباس ها تمیز به نظر می رسند اما با نگاهی دقیق تر می بینیم که لکه های یقه یا آستین لباس ها هنوز سرجای خود هستند.

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC از تکنیک AntiStain برای پاک کردن سخت ترین لکه ها استفاده کرده است.این ماشین لباسشویی به طور هوشمند قبل از شروع به کار نوع حرکت داخلی دیگ،دمای آب و میزان خیس خوردن لباس ها قبل از شست و شو را با توجه به نوع لباس لکه های آن انتخاب می کند. این ماشین لباسشویی می تواند ۱۶ لکه مختلف مانند شکلات،چمن،لوازم آرایشی و .. را به راحتی پاک کند بنابراین با خیال راحت لباس های لکه دار خود را برای شست و شو به ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC بسپارید.

 

کم ترین لرزش در حین شست و شو:

یکی از مواردی که در استفاده از بسیاری از ماشین های لباسشویی آزار دهنده است،لرزش و حرکت ماشین لباسشویی در حین شست و شو است.از دیگر مزایا و ویژگی های ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC استفاده از تکنولوژی Anti Vibration Design  است که باعث شده ماشین لباسشویی کم ترین حد میزان لرزش را در حین کار داشته باشد.یک عایق در دیواره ها به کار رفته که باعث می شود که دستگاه در حین شست و شو ثبات ساختاری کاملی داشته و در هنگام خشک کردن و آب کشی نیز کاملا بدون لرزش است.


تولید صدای بسیار کم:

بارها شده وقتی ماشین لباسشویی در آشپزخانه مشغول به کار است از انجام بقیه کارهایتان مثلا صرف غذا در آشپزخانه به دلیل صدای آزاردهنده ماشین لباسشویی منصرف شوید.اما با داشتن ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC می توانید در کمال آرامش حتی در آشپزخانه خود خواب نیمروز داشته باشید!این ماشین لباسشویی با ایجاد صدا و نویز حداقل ۷۴db در هنگام خشک کردن و ۴۸db در حین شست و شو کم ترین صدای ممکن را در حین شست و شو تولید می کند.

 

قابلیت باز کردن درب هنگام شست و شو:

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ماشین لباسشویی این است که حتی پس از شروع به کار،بتوانید برنامه را متوقف کرده و درب ماشین لباسشویی را باز کنید.این قابلیت کمک می کند که اگر لباسی را به اشتباه داخل ماشین انداخته اید یا فراموش کرده اید که وسیله خاصی را از جیب یکی از آن ها بیرون بیاورید،شست و شو را متوقف کرده لباس را درآورده و مجددا دکمه ادامه برنامه را بزنید.همچنین با کمک این ویژگی بعد از شروع به کار ماشین لباسشویی نیز می توانید به آن مجددا لباس اضافه کنید.

شست و شوی ۳۰ دقیقه و ۱۵ دقیقه ای:

معمولا برای استفاده بهینه از ماشین لباسشویی صبر می کنیم که لباس ها تا یک اندازه و تعداد مناسبی برسد و سپس برای شست و شوی آن ها از ماشین لباسشویی استفاده می کنیم.اما در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC می توانید از شست و شوی سریع ۱۵ دقیقه ای استفاده کرده و لباس هایی با حجم و تعداد بسیار کم حتی تا ۲ کیلوگرم را بشوئید.

اگر هم برای شست و شوی لباس خود عجله دارید و می خواهید لباس مورد علاقه تان را شسته و به جلسه ای مهم بروید می توانید از حالت شست و شوی سریع ۳۰ دقیقه ای برای لباستان استفاده کنید.


صرفه جویی بیشتر با Active Water:

از دیگر ویژگی هایی که ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC را در گروه ماشین های لباسشویی هوشمند قرار می دهد،استفاده از تکنولوژی ActieWater برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی است.این تکنولوژی در سه مرحله متفاوت مقدار حجم و آلودگی لباس ها را بررسی کرده و براساس آن میزان آب مورد نیاز و زمان کار موتور را به شکل اتوماتیک انتخاب می کند.این ویژگی تاثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی دارد.

 

طول عمر بالا با استفاده از موتور EcoSilenceDrive:

در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC نیز مانند اکثر ماشین های لباسشویی بوش از موتور قدرتمند EcoSilenceDrive استفاده شده است.این مدل موتور برخلاف سایر موتورها از یک آهنربای دائمی به جای برس های کربنی استفاده کرده است.این ویژگی اصطکاک مکانیکی را به صفر رسانده که باعث کاهش صدای تولیدی،کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری و افزایش طول عمر و کیفیت ماشین لباسشویی می شود.



انتخاب بین زمان و مصرف انرژی با سیستم Vario perfect:

با استفاده از این ماشین لباسشویی می توانید انتخاب کنید که با انتخاب Eco Perfect لباس های تان در زمان نسبتا طولانی تر اما با مصرف انرژی بسیار کم تری تا ۶۶ درصد شسته شوند و یا اینکه گزینه Speed Perfect را انتخاب کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه تا حدود یک ساعت بشویید.

 

آبکشی قدرتمند با ۱۶۰۰ دور در دقیقه:

یکی از ویژگی های قدرتمند ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC این است که موتور ان در زمان آب کشی در هر دقیقه ۱۶۰۰ دور می چرخد که با بالاترین کیفیت و کوتاهترین زمان لباس های تمیز را به شما تحویل می دهد.

 

استفاده از فیلتر آب خروجی:

در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC از یک فیلتر در آب خروجی در قسمت پایین ماشین لباسشویی استفاده شده است.لازم است هر چند وقت یکبار این فیلتر باز کرده و تمیز کنید تا اگر مو،نخ یا کوارد دیگری در آن گیر کرده باشد آن را بردارید.

 

سیستم آب پاشی سه بعدی:

در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC برای نظافت هرچه بهتر و بیشتر لباس ها ایده های متنوع و متفاوتی طراحی شده است.از جمله آن ها استفاده از سیستم آب پاشی سه بعدی هنگام شست و شو است که کمک می کند آب به طور کامل به تمام قسمت های لباس نفوذ کرده و بهتر شسته شوند.


سیستم تشخیص کف:

از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC استفاده از سیستم تشخیص کف است که بعد از اتمام شست و شو میزان کف داخل محفظه و لباس ها را بررسی می کند اگر داخل محفظه کفی وجود داشته باشد به طور خودکار مجددا لباس ها را شست و شوی اضافه می کند.

 

برنامه شست و شو ویژه افراد مبتلا به آلرژی:

در این ماشین لباسشویی یک برنامه ویژه شست وشو طراحی شده است که با بالا بردن زمان شست و شو و دمای آب میزان مواد آلرژی زا بر روی لباس ها را تا کم ترین حد ممکن کاهش داده و مناسب افرادی است که پوست حساسی دارند.

 

قیمت:

می توانید ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC  را در اکثر نمایندگی های فروش و فروشگاه های معتبر با قیمتی بین ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۱۱ میلیون تومان با ضمانت نامه های فروش و خدمات پس از آن خریداری کنید.

 

سایر ویژگی های ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC :

  • اندازه دهانه درب ماشین لباسشویی ۳۲۰ میلی متر بوده و به سمت چپ تا زاویه ۱۷۱ درجه باز می شود.
  • این ماشین لباسشویی مجهز به سیستم قفل کودک برای غیر فعال شدن پنل تنظیمات در حین شست و شو است.
  • زنگ هشدار دهنده پایان کار دارد.
  • قابلیت تاخیر در زمان شروع به کار تا ۲۴ ساعت دارد.
  • صفحه نمایش آن در هر زمان زمان باقی مانده،میزان مصرف و انتخاب دما را نشان می دهد.
  • در این ماشین لباسشویی از تکنولوژی Vario Drum استفاده شده است که در هنگام شست و شو و خشک کردن لباس با حرکاتی آرام و دقیق از لباس ها حداکثر محافظت را کرده و باعث می شود لباس ها کمتر چروک شوند.
  • قابلیت شست و شوی دیگ داخلی ماشین را دارد.

 

برنامه های شست و شو در ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC :

این ماشین لباسشویی از برنامه های شست و شوی مختلفی شامل سریع و مخلوط،شست و شوی پشمی دستی،ابریشمی و البسه با الیاف ظریف،البسه تیره،پتو،لباس های ورزشی،پیراهن،شست و شوی سریع ۱۵ و ۳۰ دقیقه ای،شست و شوی ویژه پوست های حساس برای شست و شوی دقیق و مناسب استفاده می کند.

 

مشاهده محصولات و لیست قیمت ها


جمع بندی:

با تمام موارد ذکر شده بالا ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC با داشتن تمام ویژگی های یک ماشین لباسشویی حرفه ای و پیشرفته و قیمتی مناسب می تواند بهترین انتخاب برای خرید شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.